PCOS - Inzulinrezisztencia: hogyan tovább?

PCOS - Inzulinrezisztencia: hogyan tovább?

Kókuszos mandulás muffin

2014. december 10. - S_u_n_shine

Szoktam sütni-főzni, de az a helyzet, hogy muffint még sosem csináltam. A minap vettem egy muffin sütőformát, mert arra gondoltam, hogy a megfelelő recept megtalálása után szuper jó tízórait vagy uzsonnát tudok csinálni, hogy legyen egy kis változatosság a kisétkezéseimben. 

Aztán nem találtam, hanem kitaláltam a receptet és a végeredmény nem is lett rossz!

Hozzávalók:

  • 125 g teljes kiőrlésű liszt
  • 5 dkg vaj
  • 1 tojás
  • 1 pohár natúr joghurt
  • 4 púpos evőkanál eritrit
  • 4 evőkanál kókuszreszelék
  • 30 g zabpehely
  • 1-2 teáskanál vaníliaaroma
  • fél csomag sütőpor
  • 1 marék durvára vágott mandula

Először robotgéppel elkevertem a tojást, joghurtot, puha vajat, vaníliaaromát és eritritet. Ehhez a keverékhez adtam hozzá a szárazanyagokat és jó alaposan kikevertem. A kis papírokba annyi tésztát adagoltam, hogy ne legyen teljesen tele, mert megemelkedik sütés közben. 200 fokon kb. 30 percig sütöttem.

Így lett 11 muffinom, egy darabban 11 g CH van, tehát ha nagylelkűek vagyunk és nem akadunk ki a plusz 2 grammon, akkor ehetünk belőle kettőt uzsira vagy tízóraira.

Az ilyen egyszerű receptek a legjobb barátaim és még mosogatni sem kell sokat: egy edény, amiben mindent kikevertem és slussz.

Ami igazán izgatja a fantáziámat, az a mindenféle sós muffin, úgyhogy azzal is tervezem a kísérletezést!

photogrid_1418235088594.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pcos-ir.blog.hu/api/trackback/id/tr46973139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása